.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقش ارتش در نوسازی پس از جنگ بی بدیل است

استاندار مازندران با بیان اینکه ارتش در 8 سال دفاع مقدس به همراه نیروهای سپاه و بسیج در تمامی عملیاتها شرکت داشت، تصریح کرد: بعد از جنگ نیروهای ارتشی در بهسازی و نوسازی کشور نقش اساسی ایفا کرده و می کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید محمد کریمی در مراسم روز ارتش در ساری با بیان اینکه 29 فروردین یاد آور ژرف نگری امام راحل در تثبیت و بقای ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: ارتش ایران در هیچ زمان آغازگر هیچ جنگی نخواهد بود.

کریمی خاطرنشان کرد: در این روز حضرت امام ارتش را به اقیانوس کبیر مردم پیوند زده و حیاتی دوباره به ارتش داده است.

وی با اشاره به اینکه تردیدی نیست که رشد ایران در عرصه های مختلف مخصوصا نظامی و دفاعی در سایه رشادتها و مجاهدت های نیروهای شجاع و غیور ارتش امکان پذیر شده است، خاطر نشان کرد: برقرای امنیت و ثبات کشور به دست همین نیروهای ارتشی انجام شده و می شود.

کریمی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با آموزشهای مدرن و به روز نیروهای خود از دیگر ارتشهای جهان نه تنها عقب نیست بلکه در بسیاری از زمینه ها جلوتر نیز است، اظهار داشت: در صورت هرگونه تهدیدی، ارتش ایران در هر زمان و مکانی آماده مقابله و دفاع از کشور است.

به گزارش مهر، یگانهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در لشگر 30 پیاده گرگان، نیروهای مسلح، انتظامی، بسیج، سپاه و خودجوش و یگانهای موتوری و خودرویی نیروهای مسلح مازندران از مقابل تمثال امام و مقام معظم رهبری رژه رفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.486 seconds.